דברים לעשות מיידית לגבי נערות ליווי


ליווי הוא פרק זמן לשון הרע לזונה. הם ידועים כעובדי יחסי מין ברמה גבוהה שמספקים יותר מאשר רק סקס. מבחינה טכנית, עובד הוא בן לוויה שמקבל פיצוי על בילוי עם קונה. חלק מהמלווים מתנהגים כמו חברות או נשים ומלווים קונים בעלי פרופיל גבוה. הם מאומנים ומטופחים, על מנת שיתאימו בקלות לאורח החיים היוקרתי. בנוסף, הם יותר משכילים ותרבותיים מספיק כדי לספק שירותי ליווי חברתי, לקיים אינטראקציה בדיאלוג משתתף ולספק מומחיות לחברה או לחבר. מכיוון שהם מציעים שירותים נוספים אלה, הם דורשים שכר גבוה יותר. הפיצוי המוזכר בשירות הליווי הזה הוא בצורת תרומה. הלקוח מסכים לשלם מתנה לפרק זמן מוסכם. בעמותה זו, אין שום טעם בקיום יחסי מין או פעילות מינית אחרת. זה רק נוגע לזמן השהות עם הלקוח. זה עשוי להיות לאירוע חברתי, דייט לארוחת ערב וכן הלאה. מה שקורה בין שני המבוגרים שהסכימו באותה נקודה הוא ביניהם. כל עוד כסף עבור קיום יחסי מין או מעשה קיום יחסי מין אינו חלק מהשיחה, העמותה מתייחסת לשירות ליווי browse around this site.

המלווים במדינה זו הם בעיקר שחקנים ואופנות מתקשים. אנשים מהמגזר העסקי או ממגזרים שונים מצטרפים לרוב לקריירת הליווי לתקופה מוגבלת. שירות זה מציע להם שיטה מהירה להרוויח כסף גדול. עבור צילום פשוט, הם יכולים להרוויח Rs. 2000 ליום, אולם עבודת ליווי משלמת כ- Rs. 20,000 עד Rs. ארבעים,000. "העסק הזה עוזר להם לשמור על אורח החיים שלהם ולקנות בגדים", אומר אחד מבעלי הסוכנות. ספקי ליווי החלו בהזדמנויות היסטוריות. בשלב זה, הזיהוי העיקרי של שירות זה היה זנות. אבל זה לא חוקי אם מבוצע כשיוך שטח בין צדדים. לפיכך, אנשים קמו לכאן עם תאגידים שיש להם מלווים שיכולים לעשות את זה כעסק חוקי. העבודה העיקרית של מלווים אלה הייתה לבדר אנשים. מעקב זה היה נפוץ מאוד באסיה. רק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם שירותים אלה והיו להוטים בנשים משכילות מכיוון שהיה להן שלב מוגזם של תחכום. היו נשים רבות שהוקסמו מפעילות זו ונודעו כמלוויות.

סוכנויות הליווי עברו כעת ממיון דפוס לפרסום מקוון. מלבד אתרים, המדיה החברתית משמשת כיום לגיוס קונים. צילומים קודמים של מלווים נשלחו לקונה בדואר, אבל היום זה מבוצע באמצעות WhatsApp, וניתן להעביר את התשלום גם אונליין. כל אלה הן הפעילויות הכלולות בשירות הליווי. זנות אינה בלתי חוקית במפורש, אם כי היא הוכרזה כלא אתית על ידי כתב בית המשפט. רק פעולות מסוימות הקשורות אליו נחשבות כבלתי חוקיות בעיני החקיקה. לדוגמה, כאשר זנות הושלמה באופן פרטי בהסכמתו של האדם וללא שידול מוקדם, ייתכן שבדרך כלל הדבר אינו בלתי חוקי. אבל לעבוד עם מחבט מין זה לא חוקי. גם ליווי, שוב, הוא פשוט לא חוקי. יש להם זכות לתת את מבנה הגוף שלהם לכל מי שהם רוצים. חוץ מזה, עסק ליווי כרוך לרוב בליווי ה-VIP לאירועים נחוצים. סידור זה עשוי להסתיים בסקס או לא.