Домоуправител

Ръководство за успех за домоуправителите

 

Всяка къща, която е собственост на някого, разполага с уникален набор от описания на позиции, които може да са допълнителни към нея. Ако сте запознати с истинското имущество, може също така почти сигурно да сте запознати заедно с ролите, които са свързани в имотите, на които сте. В списъка с важни длъжностни характеристики за конкретни имоти е в домашната администрация. Луксозните жилища днес са сложни, скъпи и трудни за управление. Само няколко души са способни да управляват тези масивни имоти. Тези посветени хора са известни като Домоуправители. Тези хора получават големи заплати и имат големи отговорности. Успешните споделят определени черти. Способността да предвиждате е ключът към успеха като Домоуправител. Способността на добрия домоуправител да предвижда е подобна на четец на мисли, гадател или четец на мисли. Въпреки това, тайната на способността на домоуправителя да предвижда бъдещето не е да задава правилните въпроси, а да има добра система за архивиране и база данни. Ако не друго, домоуправителят трябва да помни следните четири точки. Отиди там

 

Ако наемате или гордо притежавате специфично разнообразие от имот, като например градска резиденция, най-вероятно ще имате свързано управление на къщата. Най-важната част от длъжностната характеристика на мениджърите на имоти е да поддържат имота, в който живеете. Това не само включва нормално поддържане, но в допълнение включва и ремонт на къщата, когато наистина се иска. Ако има проблеми с имота, наистина е толкова, колкото домоуправителят да гарантира, че каквато и да е дилемата, може да бъде отстранена. Ако сградата е остаряла, домоуправителят ще трябва да определи какво да промени, за да може мястото да функционира до идеалните си възможности, без да причинява трудности по-късно. Познайте своя работодател. Никога не трябва да се ровите за информация като предпочитания за храна, алергии, рождени дни, социалноосигурителни номера и предпочитани места в самолет. Познайте вашия домакински персонал. Домоуправителят, като всеки професионалист по човешки ресурси, трябва да поддържа точни записи, които включват текущи телефонни номера, адреси, подробности за заплатите и обратна връзка от вашия работодател относно представянето на служителите.

 

Мениджърите на имоти също могат да бъдат връзка между хора, които наемат, отдават под наем или работят за притежаване на дом. Те ще кажат на собственика какъв е проблемът. Администрацията на имотите може да се погрижи за всякакви проблеми с плащането или поддръжката. Някои домоуправители също могат да имат задължението да предоставят счетоводна поддръжка по отношение на средствата, които се произвеждат. Ако не друго, познайте домакинството си. Комфортът на вашия работодател е от първостепенно значение. Записването кога трябва да се сменят въздушните филтри, химически обработен басейнът и как да се изключи водата по време на наводнение в мазето е от съществено значение. Частните услуги са по-зависими от домоуправителя да бъде проактивен при самообучение във всички области, които ще добавят стойност към услугите на тяхното домакинство. Когато става въпрос за друг персонал в домакинството, домоуправителят може да поеме инициативата за кръстосано обучение на членовете на персонала. Това беше страхотно упражнение за изграждане на екип и накара служителите ми да се чувстват горди с приноса си към домакинството.